Rywale spędzają Ci sen z powiek? Depczą już po piętach, a myśl o nich wciąż Cię niepokoi? Sądzisz, że są lepsi? Ciągle przeglądasz ich strony internetowe i oglądasz filmiki na You Tube? Zastanawiasz się, co zrobić, żeby zdobyć uwagę i zaufanie klientów? Mam dla Ciebie ciekawe wiadomości!

 

Obserwowanie konkurencji jest dobre, ale bez przesady. Niektóre działania rzeczywiście są interesujące, ale Twoja firma nie rozwinie się w pełni, jeśli będziesz tylko kopiować marketingowe zagrania rywali. Możesz nabrać nowej energii i skupić się na swoich własnych pomysłach. Tak! To możliwe!

 

Nowe treści na Twojej stronie internetowej mogą Ci naprawdę pomóc!

 

Jeśli tylko przestaniesz zanudzać swoich odbiorców powielonymi, nijakimi tekstami wyprodukowanymi przez jakiegoś znudzonego albo zmęczonego copywritera poznań…Jeśli zaczniesz do nich mówić żywym językiem, okażesz im troskę i zainteresowanie,

to zdobędziesz czytelników!

A gdy pokażesz jak rozwiązywać konkretne problemy, to ludzie nabiorą do Ciebie zaufania. Nagle okaże się, że masz sporą grupę klientów!

 

W dobrych tekstach można odczuć osobowość autora, przebija z nich poczucie humoru i unikalny sposób myślenia. Autor tekstu to nie tylko jakiś  bliżej nieokreślony copywriter poznań. Z gąszczu słów wyłania się ktoś, kto doradza i prowadzi odbiorcę, ktoś realny, ktoś kto  ma swoje marzenia, plany i dążenia.

 

Jeśli potencjalny klient wybiera Twojego konkurenta zamiast Twojej firmy, prawdopodobnie dzieje się tak dlatego, że rywal trafia celnie do swoich odbiorców, a Ty tego jeszcze nie robisz!

 

Buduj zaufanie i zdobywaj klientów!

 

Chociaż oferujesz bardzo podobne produkty jak Twoja konkurencja, możesz jak magnes przyciągać klientów.

 

Stanie się tak, gdy:

 

  • zdecydujesz się przestać nudzić ludzi jak przeciętny copywriter poznań,
  • wkroczysz na scenę jak artysta i twórca do publiczności,
  • poprzez swoją opowieść będziesz budować zaufanie,
  • staniesz się dla czytelnika kimś mile widzianym.

 

Teksty na Twojej stronie www mają pomagać potencjalnym klientom w rozwiązywaniu ich problemów. Pamiętaj, że żywy tekst działa i trafia do odbiorcy. Nie jest to jedynie treść z Wikipedii lub powielony, sparafrazowany artykuł z bloga konkurencji.

 

W tekstach na Twojej stronie internetowej musi tlić się nowe życie, inaczej treści te nie będą budować zaufania.

 

Teksty, które działają, są cenne dla odbiorcy. Dostarczają wiedzy, rozrywki i łączą autora z czytelnikiem. Pozwalają lepiej żyć, ponieważ rozwiązują problemy.

 

Wszystko zaczyna się od inteligentnych treści

 

Ewangelia świętego Jana rozpoczyna się wersem : „ Na początku było Słowo”… Tak! Na początku Twojego kontaktu z odbiorcą jest słowo, są teksty, które kierujesz do czytelnika. Od tego zaczyna się jakaś historia i relacja. Ktoś chce mieć kontakt z Tobą, chce Twoje produkty, są dla niego wartościowe.

 

Jeśli szukasz kogoś, kto napisze teksty na Twoją stronę www, kogoś, kto ożywi komunikację z Twoimi odbiorcami — to jestem do usług!

 

Małgorzata Chyl – kontakt