Profesjonalny copywriter poszukiwany!

W każdej chwili w sieci pojawiają się setki tysięcy nowych wpisów i stron. Niektóre treści pociągają i podobają  nam się od razu, inne z kolei nużą, a nawet irytują. Każde ze słów, które czytasz w Internecie, ktoś kiedyś napisał. Jeśli była to przypadkowa osoba — efekt jest także przypadkowy. Profesjonalny copywriter działa inaczej, jego zdania są przede wszystkim przemyślane i mają określony cel.

Profesjonalny copywriter — po pierwsze kreatywność!

Osoba, której zlecasz konkretną pracę np. napisanie artykułu, stworzenie opisu, czy wymyślenie hasła reklamowego musi być twórcza. Nowe rozwiązania, ciekawe myśli i pomysły nie przychodzą do każdego z łatwością. Miła pani Krysia w sekretariacie może być doskonała w wielu czynnościach, ale niekoniecznie wymyśli slogan, który podbije świat, albo napisze dobry tekst marketingowy, który świetnie sprzeda Twój produkt. Jesteśmy różni, każdy z nas ma specjalne zdolności i przymioty. Dzięki temu potrzebujemy się nawzajem! Dlatego nie oczekuj, że każdy Twój pracownik będzie wszechstronny jak Leonardo da Vinci!😊

Profesjonalny copywriter — czyli nie wszystko musisz robić sam!

Jeśli prowadzimy przedsiębiorstwo, powinniśmy się nauczyć, że nie wszystko musimy załatwiać sami i nie wszystko jesteśmy w stanie zrobić profesjonalnie. Tworzenie lekkich i przyjemnych w odbiorze tekstów na strony internetowe, pisanie ofert handlowych, czy wpisów na bloga albo fanpage’a zabiera masę czasu, wymaga dobrego warsztatu, a także wiedzy i doświadczenia w zakresie marketingu.

Każdy profesjonalny copywriter był kiedyś nieprofesjonalny , więcej — nawet nie umiał pisać i czytać! Uczył się, pisał, polubił to. W końcu zaczął sprzedawać swoje teksty, zdobył swoich klientów i z tego żyje. Talent do pisania jest ważny, ale nie wystarczy. Trzeba ćwiczyć i ćwiczyć, doskonalić się … I być zadowolonym z tego, co się robi! Czynnikiem, który w końcu wszystko weryfikuje— są klienci. Muszą być usatysfakcjonowani. W tym zawodzie nie da się funkcjonować bez klientów, którzy dochodzą do wniosku, że warto płacić copywriterowi za jego pracę, że jest ona potrzebna i warta wydanych pieniędzy!

Profesjonalny copywriter oszczędzi Twój czas i napisze za Ciebie wybrany tekst:

  • zdecydowanie szybciej,
  • lepiej,
  • taniej!

Dziwisz się czemu taniej? A zastanawiasz się, ile może zająć Ci napisanie wpisu na stronę internetową, którego się nie musisz wstydzić? Trzy godziny? Dzień? A może tydzień?

Profesjonalny copywriter — Content is King!

Google nieustanie się zmienia i doskonali, badając i testując wciąż nowe rozwiązania. Wprowadza się np. specjalne algorytmy, które przyznają większą wartość stronom, na których zamieszcza się unikalne, dobrej jakości treści. Są to wpisy, których zadaniem jest np. nie tylko pozycjonowanie witryny, ale także dostarczenie odbiorcy konkretnej wartości — ważnych informacji, porad itp. W ten sposób pozycja profesjonalnego copywritera się umacnia, ponieważ a słabej jakości treści, pisane przez amatorów (np. w części kopiowane), nie będą przynosiły pożądanego efektu.

Wszystko wskazuje również na to, że zatrudnienie na miejscu profesjonalnego copywritera maszyny nie będzie możliwe. W ten sposób nigdy nie powstaną nowe treści, z nowymi pomysłami i rozwiązaniami. Pisanie ma wymiar głęboko ludzki i jest kierowane do ludzi. Praca profesjonalnego copywritera ma przede wszystkim życzliwie pomagać w rozwiązywaniu konkretnych problemów odbiorców. A tego nawet najlepszy robot do tej pory nie potrafi!

Zapraszam do kontaktu!

Małgorzata Chyl — profesjonalny copywriter